Jag vill bara ta din hand och kyssa dina röda läppar

Boda borg stod det på schemat idag. Kamp mellan ettorna och tvåorna och mitt lag var helt klart grymma! ;) Fick tillslut ihop 12 stämplar tror jag det var och det är ju helt okej om man säger så ;)

När vi hade varit på boda borg var det tillbaka till stan, då gick vi till donken och åt mat, muuums! Sen gick vi runt och letade lite rea varor. Blev tillslut ett par trosor (rea) och en bikini som inte var på rea, men jag hade ju fått tillsägelse att köpa den så (a) Här får ni bilder på det hela, mer bilder på hur bikinin ser ut på mig får ni inte, det kanske ni får i sommar ;)

Klicka på bilderna för att få dem större

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0