Lite om dagen i Sunne

N
u var jag hemma igen, eller det har jag varit i nästan 2 timmar :D Men dagen var fin, började med att vi fick lite info om vattenlandet och sen så delades vi upp i två grupper och jag den jag hamnade i skulle börja med att gå runt på rundtur på vattenlandet. Där delades vi upp i 4 grupper och gick runt och lyssnade. Sen var det fika (a) och sen fick vi som hade gått på rundtur gå in och göra olika gruppövningar. De var ganska lätta men hamnade i en enbart tjejgrupp så det var ju två tjejer som tog på sig ledarrollen och pratade så att inte vi andra fick prata så mycket. Men vi får väl hoppas att jag gav ett bra intryck.. nu sitter jag och väntar på besked. Om telefonen ringer går jag vidare till imorgon och om inte så får jag ett mail om att jag inte har gått vidare...

Men ganska otroligt att jag gick vidare till det här ens, det var liksom 800st som har sökt iår och bara 150 gick vidare till idag! Tänk att jag var en av de här 150 av 800, det är ganska otroligt ändå. Till imorgon går 50st vidare och 25ungefär kommer få jobb.. så chansen är väldigt liten. Så jag hoppas inte på för mycket, men uuuh vad gött det vore med jobb. Nu ska jag roa mig med något, typ naturkunskap. Ett plus är att jag fick två fribiljetter till entrén :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0