Man måste tydligen ha en rubrik på sina inlägg..

Sjukt värd dag idag alltså. Började 9 och slutade runt 20 i 10? Superdupervärt att åka in till stan för det, den enda vi gjorde var betygsnack. Vid 10 gick jag till körskolan och fixade iordning det och bokade riskettan + två körlektioner :) Sen gick jag och oskar till det där stället som jag inte vet vad det heter men som gör egen glass och choklad och åt glass. 

Efter glassen tvingade jag med honom till lindex där jag provade en bikini, men jag passar inte i trekantsbikinis så det blev nej på den. Sen var jag snäll och följde med honom till skolan och åt mat för han hade lektion på eftermiddagen. Väl där hängde jag med mona till hennes formgivning och spikade upp tavlor och insåg att jag missade 1 bussen. Så tillslut åkte jag med 2 bussen hem när jag i kunde ha åkt med 10bussen hem. Men men, det var roligt iaf! :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0