me and my drum

Hej jag gillar inte att blogg.se har haft driftproblem nu i helgen. skrev ett inlägg igår men det ville tydligen inte publiceras, men nu 21timmar senare så då fungerar det. Fuck blogg.se. Inte första gången jag har fått problem med detta utan typ 14093e. 

Fysikprovet gick lite hur som helst känns det som. Gjorde alla G uppgifter + en VG/MVG. Han hade ju stryckit 2st VG/MVG uppgifter så vi får väl se vad det blir. Efter provet gick jag och oskar till telia och kollade på mobil till honom efter det gick vi och köpte glass. Åt Daim med päronglass igen, den är hur god som helst tycker jag (a) 

Asgött för jag han med 2 bussen hem idag så kom hem tidigt, la mig ute i solen och läste svenska boken. Tänkte fortsätta läsa den nu medans min mat lagar till sig. Skriver nog sen :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0