nej jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Vilken bra dag, idag är jag på bra humör. Lektionen gick bra tyckte jag, vi fick mvg iaf så jag är nöjd. Fysiken såg vi film i en timme sen fick vi åka hem och oskar var snäll och körde hem mig och tomas (a) sen resten av dagen var mys.

Gårdagen var inte lika mycket mys, det var tävling som inte gick så bra kan man ju inte säga. men det gick sjukt mycket bättre än dagen innan, det är en sak som är säker. När jag kom till mål och hade duschat så kom amandas mamma fram till mig och frågade hur det gick med min syster och hennes knä. Jag bara vaaa? men förstod direkt att hennes knä måste ha gått urled för det har gjort det två gånger tidigare. Så det var bara ta reda på vad som hänt och så fick jag reda på att hon var på akuten. Inte så gött kanske. Då kom frågan hur jag skulle ta mig hem, elin på akuten och jag med en bil men inget körkort... Tillslut så löste det sig att Anna en i tyr fick köra hem mig och elins bil + att vi hämtade elin på akuten. Men nu är vi hemma och det löste sig tillslut, tur att det finns snälla människor som hjälper till!

Nu ska jag kolla på oc, inte många avsnitt kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0