Sommarjobb, sommarjobb eller hur var det nu igen?

Jag vill kunna skriva som många andra på fb. Att de har fått sommarjobb. Jag vill oxå ha sommarjobb och slippa oroa mig för hur det ska bli till sommaren. Börjar faktiskt bli lite nervös inför helgen nu och jag hoppas verkligen på att jag får jobb där. Jag ska vara glad att jag får åka dit på intervju iaf, det var 500st som sökte sommarjobb på sunne i år! Tänk 500st och det finns 70-80tjänster. Men får vara mig själv så får det gå som det går sen :)

Sitter nu hemma och försöker vara duktig och skriva naturkunskap men börjar tröttna lite på det så ska nog gå över och skriva lite på idrotten igen. Måste bli klar med mvg-uppgiften nu för patrik sa att jag får mvg om jag gör den och ledarskapsuppgiften, så vi får väl hoppas på att han håller vad han lovar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0