Ut i solen och bli brun (a)

Nämen hej du! Vilken dag, soligt och göttit. Gick upp 9.15 och 10.30 var jag hemma igen efter ett träningpass på 1 timme. Tänk att hinna gå upp, träna en timme och vara hemma igen på 1 timme och 15min. Lite imponerad över mig själv faktiskt. Sen dess har jag legat i solen, lagat mat, ätit mat och nu tänkte jag gå ut till solen igen. 

Ska ta tåget in till stan 16.49 och bowla med de som ska börja ettan nästa år. Jag kommer suga, men det är väl bra om de får vinna över mig med ;) Nu ut i solen och sen duscha, puss på er

Kom på att jag måste skriva klart naturkunskapen tills imorgon oxå, men det kan jag göra på lektionen imorgon. Ska bara skriva lite mer på bakgrunden och sen ska jag skriva diskussionsdelen. Blir fint det, idag orkar jag inte plugga. Förutom svenska boken som jag ligger och lyssnar på när jag solar, men det är ungefär 15min kvar på den, sen är jag klar. FYFAN VAD GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0