Dagens gjort och morgondagens att göra

Vad som jag hann med att göra idag. Sytt lite på sakerna som jag ska sy som jag inte kan berätta vad det är.

Sen sket jag i att sy upp mina nya byxor då jag tyckte att de blev bra utan att sy upp dem. Städat rummet har jag gjort, iaf det som var nödväntligt.

Projektplanen hann jag verkligen inte med, med tanke på att jag sov förlänge och hann helt enkelt inte med allt jag ville hinna med.

Men boka resa hann jag med, det var gött!


Att göra imorgon:

  • Logga till projektet
  • Samhällskunskap
  • Dela upp vem som ska skriva vad på affärsplanen
  • Göra lite till på projektplanen
  • Börja skriva på affärsplanen
  • Skriva klart BK2
  • Träna
Jag kommer nog ha tillräckligt att göra imorgon med skulle jag tro. Hela veckan ser ut på det här sättet, typ 100grejer som jag ska hinna med. Trevlig vecka jag kommer ha. Nu sängen, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0