Du har så svårt att säga om jag ens betyder nåt för dig

Fint ska det va. Ja, det säger tomas typ 11miljoner gånger per dag så det går runt och runt i mitt huvud just nu. Idag har vi jobbat från 7.30-13 ungefär, fint det. Bakat bullar, bröd, sockerkaka och pratat med massa gamlingar. Vi kollade även igenom frysen och hittad den här spritflaskan. Halvfull, den är nog lämnad sen någon fest. Igår hittade vi två öl (5,0%). Ja, jag och tomas kanske ska supa te lite imorgon?

Nej, jag tänkte sova nu. Blir upp och jobba vid 7.30 imorgon med. Då får vi se vad vi får bakat. Bullar blir det säkert. Vi får även finbesök från storstan och granhålan (typ), det vill säga oskar och sandra. Myys säger vi på det. Godnatt på dig


Kommentarer
Postat av: Sandra

Granhålan var det ja, men vi har ganska gott om granar också ;)

2011-11-02 @ 00:10:50
URL: http://ettgulthuspakastanjevagen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0