Ge mig 1000 balklänningar nu

Åh, jag vill ha studenten nu! Jag vill vara brun. Jag vill ha sommar. Ja, jag vill att studenten ska vara här nu. Fast samtligt behöver man veta vad man ska göra nästa år då, fast det löser sig. Balklänningar har jag kollat väldigt länge på nu känns det som, men ändrar mig ganska ofta. Fast nu är jag jävligt inne i en som jag kanske ska beställa snart om jag får tummen ur aslet. Det är klänningen här under, fast jag skulle vilja ha den i någon rosa nyans, fast ganska ljus. Iaf vad jag vill just nu, men som sagt det kommer nog ändra sig. Om inte ska jag nog snart beställa den här, billig är den med! Fast mamma och jag ska gå och prova lite balklänningar i veckan kanske för att se lite mer vilken färg, modell, tyg och allt jag vill ha. Nu ska jag kolla oth, sen drömma om balkänningar, puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling :

Vinn en Iphone 4s



http://nitchi.blogg.se/2011/november/vinn-en-iphone-4s.html#comment

2011-11-27 @ 14:41:18
Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Åh vilken fin klänning :-)

2011-11-29 @ 12:46:30
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: Lisa Lindqvist

Hej jag undrar var den där klänningen är ifrån? Den är verkligen skit fin! Kan du svara till min mail? Skulle vara jättesnällt!

2012-01-11 @ 15:45:13
Postat av: ida

Hej! Jag vill verkligen ha denna klänningen. Vart är den i från? Kontakta gärna mig på [email protected]

Skulle vara hemskt taksam! Exakt en sådan klänning jag är ute efter!

PUSS!

2012-01-26 @ 14:26:25
URL: http://sosunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0