Nelly.com suger

Nelly.com SUGER! Beställde en grej från dem för 3 veckor sen med fick fel vara hem, så skickade tillbaka den. Fick mail IDAG om att den inte finns i lager och att de försöker få tag på den nu, men de vet inte alls hur länge det kommer ta. TACKTACKTACK! Det är de som har gjort fel, men då gör de det bara ännu värre? De kunde väl bara ha lagt undan en till mig med tanke på att det var de som gjorde felet. men nej nej, och trevligt är de inte i kundservice heller. Svara på mina frågor, nej det gör man inte. Tack och hej, om de inte levererar varan snart så blir det nog inte beställa något där ifrån på länge iaf. Att göra fel en gång är okej, men två gånger på samma order? neeej

Kommentarer
Postat av: MICHAELA. Tecknat - Foto- Mode - Skönhet m.m.

En gång när jag beställde en klänning därifrån kom den aldrig och när jag frågade varför sa de att den inte fanns i lager. Varför fanns den på hemsidan då liksom?

2011-11-04 @ 10:10:38
URL: http://mmicckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0