never mind i'll find someone like you

Hatade jag inte nelly innan så hatar jag dem mer nu. Jag älskar deras kläder och sånt, men på 4 beställningar och de har leveveretat fel på 2 av beställningarna. INTE OKEJ! Dessutom fick jag ju skicka tillbaka den dom leverade fel (4 veckor sen typ) och jag fick meddelande för 11 dagar sen om att den är helt slut så att jag inte kommer få den, jag jag har fortfarande inte fått tillbaka mina pengar? Nu får jag ju panik springa runt och hitta något att ha på mig till helgen, för jag vill inte gärna beställa något mer där ifrån på ett tag om jag inte hittar något som är asbilligt eller assnyggt. 

Skolan idag gick drygt fast samtidigt snabbt. Hann klart med två uppgifter och började på en, bara att skriva ner vad han i affären sa. Oskar gjorde även klart loggan till vårt projektarbete så nu har vi en! Får hoppas på att sandra godkänner den med ;) Så detta är var att göra idag:

  • Logga till projektet
  • Samhällskunskap - Blir på lektionen imorgon
  • Dela upp vem som ska skriva vad på affärsplanen
  • Göra lite till på projektplanen
  • Börja skriva på affärsplanen
  • Skriva klart BK2
  • BK 4
  • Träna - har för ont i hälsenan så det funkar inte :(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch på hälsenan :(

2011-11-14 @ 20:17:28
URL: http://ettgulthuspakastanjevagen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0