people always leave

Ligger i sängen och kollar på oth efter en bra helg. I går spenderade jag helgen med min familj. Blev lite julbak ifrom av lussebullar och världens snyggaste pepparkakshus. Jag och elin har aldrig lärt oss ordet överdrivet tror jag, men oj vad godis det är på det. Ska försöka se till att ta någon bild på det imorgon, så att ni får se :) Sen myste vi lite med chips, dip och hockey framför tvn. Fast jag hatar ju hockey så jag spelade sims.

Idag däremot har gått i ett högt tempo. Började med att jag vaknade men vi bestämde oss för att åka upp till höjda idrekt. Fikade lite, pratade och bestämde oss lite inför helgen. Sen åkte vi till mormor och morfar, fikade lite och hjälpte dem att ta ner lite adventssaker. Efter att vi hade varit hos dem åkte vi upp till kil och gick runt lite där på skyltsöndagen. Sen köpte vi kinamat och åkte hem. Resten av kvällen har jag spenderat framför tvn. Nu ska jag kolla klart på oth sen blir det sova för imorgon börjar min 8 veckors långa praktik. Godnatt



Kommentarer
Postat av: Fanny och Emma

Fin blogg! Följa varann via Bloglovin? :)

Ha en bra vecka. Kram

2011-11-28 @ 11:48:45
URL: http://theeverydayblondes.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snygg bild! Jag vill också kunna sitta i mitt fönster

2011-11-28 @ 17:49:17
URL: http://ettgulthuspakastanjevagen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0