så hur är det med din mamma och din pappa?

Nu när jag har sett klart på alla avsnitt av the big bang theory så vet jag inte vad jag ska kolla på. Har två avsnitt kvar att kolla på av chuck och några till men dom har jag inte skaffat än. Så jag vet inte vad jag ska kolla på faktiskt, men det kommer jag nog på någon gång. Problem att kolla på en serie att kolla på brukar inte vara så länge, finns ju så sjukt många serier!

Men slutpratat om serier. Helgen har varit bra, ol-galan igår och slapptittande framför tvn nästan hela dagen idag. Imorgon börjar sista veckan innan februari i skolan. Läskigt! Så ska nog hoppa i säng snart så att jag är pigg inför skolan imorgon. Godnatt på er :)


Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra?

2011-11-21 @ 06:47:11
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: Viktoria - I väntat på lillen♡

häärligt :) det är jätte bra med mig också :) Vad gör du nu då? :)

2011-11-21 @ 12:36:17
URL: http://amanras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0