So when I think of the time that I almost loved you

Det går inge bra nu. Jag har en lite deal med mig själv att jag ska köpa en trisslott i veckan i ett år och se hur mycket jag kan vinna/gå back och om man kan vinna några större vinster än 50kr. Än så länge ser det mörkt ut, gått back 175kr nu på 11 veckor. Men det är ju 41veckor kvar så det hinner nog förändras lite till ;)



Elin och wille är hemma hos oss nu så vi ska julpyssla lite. Baka lussebullar och jag ska göra pepparkakshus! :D ååh så roligt. Just nu lagar vi mumsig mat, som jag väntar på att den ska bli klar. Ikväll har jag inget inplanerat så vi får se vad som händer helt enkelt. pusss



Kommentarer
Postat av: Linnea

SV; Allt bra? :)

2011-11-26 @ 17:35:55
URL: http://liinnejah.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0