Until you kissed my lips and you saved me

Nu kan jag slappna av. Alla uppgifter som MÅSTE vara inne innan praktiken är inlämnade. Gjorde även historia redovisning idag på lektionen och det kändes bra. Komplettering på Jehovas vittnen är skriven och inlämnad, hoppas den duger nu bara. Etik och moral uppgiften är skriven och den spårade ut som det nog var meningen att den skulle göra med.. Så nu ska jag ta och borsta tänderna och sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på oth. Sen imorgon är det matte på schemat, sen är det bara fredag kvar. Sen är det ingen skola igen förrens den 6 februari. Pussss


Snart är det jul igen. Måste köpa julklappar..


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

härlig skjorta du har på dig på bilden!

2011-11-26 @ 03:10:37
URL: http://thesswester.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0