baby you're a firework


SJUKT snygg bild!

Dåligt bloggande de senaste dagarna, försökte skriva ett i torsdagskväll men det ville blogg.se appen inte publicera. Den appen suger lite då och då ska ni veta. Torsdagen gick i alla fall åt till skolan, PA plugg och klubbmöte inför årsfesten. Sen myste jag lite framför tvn oxå :)

På fredagen var det dags för skola igen, bokföring och religion. Båda var väl okej och vi gjorde inte särskilt mycket på någon av dem. Bokföringen gick åt att prata studentresa, DEN BOKAS IMORGON! :D Bara 199dagar kvar tills vi åker, hihi (30maj). När johan väl sa till oss att arbeta så gjorde vi väl något sen återgick det till ressnack. På religionen pratade vi lite etik och moral sen såg vi en film om konstgjord befruktion och hur sjukt det skulle kunna bli i framtiden med hjälp av det. Det var alltså ingen dokumentär utan en riktig spelfilm, minns dock inte vad den hette :D Sen efter skolan hängde jag med till oskar och sen gick vi på restaurang, mysigt! För dom som inte vet så hade vi varit tillsammans i 6 månader igår, hej vad tiden går! Tycker vi blev tillsammans förra månaden eller nåt. Riktigt nice att jag inte behövde visa leg när jag köpte cider, haha. Sen åkte vi hem och kollade på film!

Idag sov jag länge, hihi. Sen så åt vi frukost, kollade på skidor och lite tv. Sen så åkte jag och mamma till stan och kollade på tapeter. Vi har nästan bestämt oss för vad vi ska ha (eller vi har lite mer aning nu iaf). Vi ska nämligen göra om på lite ställen här i huset, vad märks när vi gör det. Just nu är det väl vardagsrummet som vi har tänkt. Fast jag har bestämt hur vi ska ha det i köket med :D Sen så shoppade vi lite, skräll! Blev bara ett par svarta jeansleggings för mig dag. Rea så de kostade 100kr istället för 300kr! Sen åkte vi hem och har nu myst framför tvn med massa grönsaker och dipp. Mums! Tänkte att jag visar bild på byxerna imorgon för jag tänkte ha dem när vi ska ut och äta på restaurang! (farsdag man måste passa på). Nu ska jag kolla på TBBT. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0