Var det ett liv jag hade eller?

Nu var även denna dag slut och skönt är det. Blev inte mycket sömn i natt så jag tänkte gå och lägga mig snart. Känner att dagen ändå har varit bra och jag har hunnit med massor med saker och det är hur gött som helst. Fast såklart har jag massor kvar att göra, som vanligt. 

Imorgon fortsätter pluggdagen. Då ska jag skriva samhällskunskap (på lektionen), historia och även ett möte ska jag hinna med där mitt på dagen någon gång. Sy klart allt borde jag även göra.. men vi har ändrat våra planer så det ska nog lösa sig ändå. Fast jag borde sy ihop det jag har klippt i sönder. hahah. Vi får helt enkelt se vad jag hinner med imorgon. Nu när jag fick bort en del idag känns det faktiskt som om jag kommer överleva även denna veckan, vilket är bra! Nej, nu TBBT innan sängen. pusss


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej jätte fin blogg! :)

Kolla in min blogg och svara på min fråga som finns på inlägget "Vinter!"



Ha en bra dag! <3

2011-11-15 @ 14:12:49
URL: http://mallelovesu.blogg.se/
Postat av: mathilda :)

vilken fin blogg :D

allt bra med dig?

2011-11-15 @ 14:43:23
URL: http://mathildafredlund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0