We found love in a hopeless place

Sitter/ligger i sängen och skriver historia. Rom under antiken är inte så roligt som det låter. Eller vissa delar är väldigt intressanta men vissa inte och även fast det är intressant så är det långtråkigt. Bara 5 frågor kvar att skriva och sen kan jag lämna in och känna att jag är klar. Sen behöver jag inte bry mig om det mera. 

Tills jag är klar myser jag med min ziperall och funderar på att gå ut och göra lite te. Sen när jag är klar ska jag nog sova om klockan inte är jättelite. Känner att det vore bra att komma i tid någon gång, även fast jag har sovmorgon imorgon. Men jag kommer nog somna runt 12 ändå som vanligt, att man aldrig lär sig. Ha det så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0