Glöm inte bort att ställa tillbaka klockan


Jag hoppas att ni inte glömmer bort att klockan ska vridas tillbaka en timme nu. Som är väldigt gött att vi har gjort tycker jag. Vaknade klockan 12 (trodde jag) men sen ändrades klockan till 11 när jag kollade på mobilen, härligt! 

Kunde inte blogga igår för internet ville inte fungera och sen var jag hos systeryster och wille ganska länge på kvällen. Högskoleprovet gick väl.. inte så bra kanske. Men det var första gången jag gjorde det så jag känner att det inte spelar så stor roll, jag kan göra om det nästa gång! Då ska jag ha tränat lite i förväg med, nu vet jag ju hur det är upplagt så det blir lite enklare. Nu blir det skriva lite på religionen, puss

Kommentarer
Postat av: Alina

sv: tror jag med :) Men jag har 2 prov och 3-4 förhör att göra för jag har varit hemma med lunginflammation i 2 veckor och den här veckan som har varit hade vi prao. Har ingen aning om när jag ska skriva proven eller förhören, men får väl reda på det imorgon :)

2011-10-30 @ 11:52:08
URL: http://oncelikethis.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Jag klarar nog det , det är ju samma med provperioderna. Blir antagligen provperiod igen snart :s

2011-10-30 @ 12:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0