Hej jag hatar nelly ännu en gång.

Hej jag hatar nelly. Beställde ifrån dem i fredags/lördags ingen aning. Idag kom paketet och jag får helt fel vara? VAFAN! Hej, jag som ville ha det nu men nehe. Då får jag väl ringa och klaga så att de kan skicka rätt nästa gång.. kul att behöva skicka tillbaka paketet och sen vänta på ett nytt. Ja, om de krånglar med mitt byte är det helt klart sista gången jag handlar från dem. Beställt 2 gånger och det har blivit fel en gång och det är askrångligt att byta en gång, nja inte så bra sida då va. Fast kläderna tar jag gärna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrika? haha. Antar att du skrev lite fel va? ;)

2011-10-18 @ 16:41:03
URL: http://monadarle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0