jag ska sakna dig imorgon

Ja, nu har redan massa timmar av dagen gått och jag har inte pluggat en minut. Sov till 11 och låg och myste lite innan vi gick upp och gjorde frukost. Rostatbröd med ägg <3 men ännu en gång har jag insett vilken knepig pojkvän jag har. Majonäsen var slut (som han själv har tagit slut på) och då funkade det ju tydligen inte att äta ägg. Så han fick testa nya saker helt enkelt, hamburgardressig och sylt kan man tydligen ha på ägg.. tror inte riktigt på det men han åt iaf! 

Efter frukosten åkte vi upp till stugan (där ska jag tillbringa 9 veckor i vinter..) och gick tipspromenad. Det var varmt och soligt, härligt höstväder helt enkelt! Nu ska jag koka en kopp te och sätta igång med historian. Minst 3 sidor ska vara klara idag right? Döda mig om jag inte har kommit så långt sen, tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0