Jag ska vara ärlig, det gör ont i mig

Beställde nyss dessa plagg. En vit klänning att ha när jag springer ut om 8månader!!!! Och sen för att få gratis frakt så fattade det 141kr så då fick det bli en bh och ett par trosor för 142 kr ;) lite roligt med matchande med, nu ska vi hoppas på att bhn passar bara för det stod att den skulle vara liten så jag beställde en storlek som jag har ibland men oftast har jag storleken mindre, vi får hålla tummarna så kommer den nog senare i veckan :)

Nu blir det sängen hade jag tänkt mig. En ny dag imorgon med nya påhitt ;) Det vill säga samhällskunskap i skolan och sen bokföringsplugg när jag kommer hem. Ha det fint, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0