Men jag vet att jag döljer en sanning

Ja om jag ska hinna med allt jag måste göra den närmaste veckan så är det dags att sätta igång nu, tyvärr. Måste skriva historia, paniiiiik och sen måste jag städa rummet. Plugga samhällsskunskap tänker jag inte göra förrens på måndag, nu är historian prio ett. 

Igår var det som sagt bokföringsprov som jag tror gick helt okej. Kändes bra när jag hade gjort det och jag tror jag kunde det mesta (hoppashoppashoppas) så jag får hoppas på att han har rättat proven tills på fredag så att jag får veta hur det egentligen gick. 

Nu blir det städa rummet/plugga och sen senare ikväll blir det fira tomas och stina som har fyllt år. Sen kommer oskar med mig hem, mys det! Måste även iväg och köpa en trisslott idag, kan ju inte bryta traditionen som jag har startat, vunnit 50kr än så länge. Idag borde jag vinna typ 1000kr tycker jag, det vore bra i min plånbok det. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Therese

Fint hår !

2011-10-19 @ 23:53:21
URL: http://Thesssaa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0