Min dynamit leder snarare än tusen världsfördrag till fred

S
itter och myser vid köksbordet med en godispåse och en galen katt. Det är förövrigt sjukt tomt i huset, vilket det har varit sen i fredags. Ett hus på 200kvm och 6 rum funkar liksom inte till 2pers. Det blir stort och ödsligt. Men det kommer nog bli bra när vi blir vana med det och får lite ordning omkring oss igen. T.ex. står hela undervåningen helt tom nu? Det ekar och ja. Ska försöka skaffa bättre internet ner dit så ska jag nog bege mig ner dit, så får jag det stort och massa garderober så kanske även jag får plats med mina kläder?

Imorgon åker mamma dessutom bort i 3dagar så jag blir HELT själv. Som tur är kommer oskar hit och bor här imorgon, så det blir bara två dagar själv? Bara för han tydligen måste träna.. onödiga saker det där! Så nu har jag en bil i tre dagar, hihi gött. 

Men nu måste jag lära mig den här förbaskade redovisningen så att jag blir klar med den och slipper den helt enkelt. Så jag kan få mitt betyg i information och layout, det vore gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0