Roligt liv var det ja..

Ja, den närmaste veckan kommer vara fruktansvärd. Först och främst är det bokföringsprov nu på fredag och jag kan det inte. Det får blir att plugga på torsdag hade jag tänkt om mamma inte ska bort då för då blir det idag. Imorgon blir det hjälpa oskar med matten då han har matteprov på torsdag, stackarna (alla som har matte c alltså). Sen prov fredag, PA i helgen? Samhällskunskapsprov på tisdag, historiatenta som ska lämnas in på onsdag morgon senast och så det efterlängtade provet i matte på torsdag. Underbar vecka! 

Nu tänkte jag sätta igång med att skriva klart sakerna som det inte står något datum på, det vill säga hur styrs sverige och nunnan. MF11 och MF12 orkar jag inte med. Pösss

Kommentarer
Postat av: Mona

Sv; Hihi jaa, och den låten med henne och Winnerbäck är ju helt underbar!

Haha, blir lätt så ;D

2011-10-11 @ 18:02:48
URL: http://monadarle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0