Tell them the fairytale gone bad

En lång dag har det varit idag. Började med 3 timmar matte i skolan, puss på det! Fattade noll och ingenting, känns som om det går utför för mig.. Någon smart människa som vill lära mig matte när min lärare inte kan det? Sen tvingade jag med oskarposkar till banken så att jag äntligen fick mitt studiebidrag (bestämde även att jag ska börja spara varje månad så att min sparkonto väääxter). Sen åkte jag hem till oskar och sov, jag är nog sveriges socialaste flickvän :) ääh, han fick ju spela datorspel medans jag sov ;)

När jag hade vaknat och spelat lite sims med oskar så åkte jag till stan och träffade ylva. Längesen man såg henne känns det som! Borde verligen fixa myskväll/fika med dem! Sålde min körkortsbok till henne och sen vidare till subway för att köpa macka (funkar inte att bara äta lite lunch). Sen har jag spenderat resten av kvällen på gymnasieforum för att locka 96orna att läsa ekonomi på JB. Nu ska jag packa för imorgon åker jag till stockholm. pusssss

Hej jag har fastnat för den här låten!

Kommentarer
Postat av: karin

fiiin blogg!

2011-10-07 @ 13:55:03
URL: http://suuuunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0