Jag saknar dig mindre och mindre

Jag gillar inte den här datorn. Eller så är det google chrome jag inte gillar. Skulle starta det men då stod det att programmet inte fanns? Så jag avinstallerade det, för det funkade iaf. Så tänkte jag att jag kan installera det igen och att det förhoppningsvis skulle funka då. men funkar det att installera neej? Jag klarar mig inte utan chrome, hatar explorer och firefox och något annat kan jag inte med. Jag får väl hoppas att det funkar snart igen, annars får jag helt enkelt lära mig något nytt :(

Nu ska jag plocka lite på mitt rum för det ser ut som jag vet inte vad. Imorgon kommer sandra och oskar hit, då blir det massa projektarbete jobb! Kommer nog ta några timmar och det är bra. Vi har gjort 11 av 100 timmar än så länge. Sen får vi se hur många det blir nu i helgen. Men nu måste jag skynda mig lite innan jag måste sova. Godnatt och puss


Kommentarer
Postat av: Caysa

SÅDÄR ÄR DET FÖR MIG OCKSÅ? och när jag försöker installera det står det att det är ett ospecifierat fel, jag blir seriöst GALEN!! Klarar mig inte heller utan google chrome, allt annat suger. hata livet alltså.

2011-10-01 @ 15:30:08
URL: http://caysatollesby.blogg.se/
Postat av: Peter Carlberg

Hej på er båda med detta problemet...



Kan man få fundera på att ni har Virusprogrammet Microsoft Security Essentials i så fall får ni uppdatera virusdefinitionerna så skall ni se att chrome hoppar igång

2011-10-02 @ 16:59:53
URL: http://carlbergmobile.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0