jag vill sälja min dotter som slav - vad anser prästerskapet om det?

Historian idag var nice. Vi läste om källkritik och gjorde sedan en uppgift om det, jag hade redan gjort uppgiften så jag ändrade bara lite i det jag redan hade gjort och läste så att det stämde. Fick iaf bra omdöme av linn på den, niice! När jag kom hem så klippte jag gräset för att jag är en så snäll dotter. Hann dock klippa i kanske 2 timmar innan det började regna så får väl ta det sista imorgon (ja, det tar typ 3 timmar att klippa våran gräsmatta. Fyfan för stora gräsmattor och backar!)

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och duscha av mig allt lort och svett. Sen ska jag göra en stor kopp varmchoklad och sätta mig med matteboken en stund. Vill man komma någonstans (helst snabbt) så behöver man kämpa för det! Puss på er

En bild på Anton och mig när vi sprang Stafett-DM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0