Nöjd kan du vara själv


Snygg bild på mona och mig, vi har roligt på lektioner ibland.
Denna är från förra hösten :)

Hejhopp på dig lilla knopp. Min dag har mest spenderats i soffan framför idol. Ont i magen och huvudet har jag men grymt glad ändå! Tänkte sticka ut och träna förut när jag kom hem, men jag insåg att jag bara skulle blåsa bort om jag sprang iväg. Kanske skulle landa i kina lagom till jul? eller vad tror ni? 

Jag behöver verkligen skaffa mig ork. Borde börja träna men alltid när jag ska börja träna blir det typ storm? Vad är det här, så ska det inte vara :( Imorgon är det historia på schemat, det är ju kul? not. Men nu ska jag nog faktiskt sova för att orka upp imorgon.. har sovmorgon till 12.30. Hihi. Pusss

Kommentarer
Postat av: Mona

Nya fotomodellerna? Jag tycker vi är snygga i alla fall! ;D

2011-09-13 @ 23:12:37
URL: http://monadarle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0