oj, är du gladaste killen i branschen


Är grymt sugen på att dra utomlands och bara ha det gött. Har iaf hittat massa perfekta studentresor till mig, caysa och mona i maj nästa år. Någon annan som är sugen på att hänga med? 5000kr för all inclusive är ju helt okej om man säger så (a)

Idag i skolan hade jag historia. Redovisning om epoker, det gick okej men det kunde ju ha gått sjukt mycket bättre om man säger så. Nu ligger jag i sängen och kollar på idol, första avsnittet. Jag är väl en av väldigt få i sverige som inte har sett det än i år, så jag tänkte kolla ikapp det nu. Borde egentligen ta och räkna lite matte men det kan jag göra på lektionen imorgon! Nu ska jag kolla vidare, än så länge kan jag inte säga att det är så bra men får hoppas på att det blir bättre

Kommentarer
Postat av: Caysa

Jaså du tror det? Jämt lite, kommer knappt till vedboden, måste gå in på grannarnas tomt då..

2011-09-07 @ 21:00:42
URL: http://caysatollesby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0