Som vanligt...

Ja, även den här bilden kan nog tala för sig själv.. Som vanligt har jag beställt lite kläder. Idag beställde jag bikinin som var på rea, har kollat på den skit länge men den var så dyr förr.. men nu var den på rea så jag var tvungen att beställa den. För ynka 109kr blev båda delarna mina, dock är trosorna en storlek större än vad jag brukar och bikinik kanske blir en storlek för liten, men det ska nog funka ändå. När det är så billigt kan man ju inte bara skita i det!

Cardigannen, jeansen och tröjan beställde jag i augusti, men de är lång leveranstid på så de väntar jg fortfarande på.. men de kommer nog snart de med :) Beräknat är iaf att alla kläder förutom den blåtröjan ska komma nästnästa vecka :) Läääängtar, jag vill ha lite nytt!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Snyggt collage! :D

2011-09-18 @ 10:15:20
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0