Efter detta är det färdig shoppat innan vi drar utomlands

Ännu en helg har gått och gud vad fort tiden går! Provet i fredags gick bra, kändes det som iaf! Så nu får vi hålla tummarna och hoppas att det gick så bra som det kändes :) Efter skolan åkte jag och oskar till Lager 157 som öppnade i torsdags. Där blev det en tröja, ett linne, ett par shorts och tre par trosor. Fint!


Ett par rosa shorts som funkar att ha väldigt uppvikta och ganska långa samtidigt. 150kr kostade dom så det var perfekt!



Ett sött linne i rosa/lila. 150kr där med, bra pris!


En tröja, 150kr för den med. Hur bra är inte det? Dock är den lite bred då det inte fanns någon XS, men det funkar finfint det med!


Tre par trosor. Ett par rosa (ej med på bild), ett par lila och ett par blå. 60kr för alla, niiiice!
Nu måste jag sova så jag skriver om rester av helgen imorgon tänkte jag. puss på diiig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0