Från ett prov till ett annat

Nu var matteprovet gjort och jag kan lämna det bakom mig. Nu blickar jag istället framåt emot nästa prov som är prov på prissättning och lönsamhetskalkyler. Ungefär lika roligt som det låter - fast ändå helt okej. Det är bara två häften vi ska kunna till det och det första som jag har gjort var asenkelt så det ska nog gå bra. Annars ser dagens lista ut såhär:
  • Plugga på inför prisättning och lönsamhetskalkyler provet
  • Fortsätta med MF16
  • Skicka iväg ett packet
  • Sätta på tvättmaskinen - hänga tvätten

Kommentarer
Postat av: Jessica

fin blogg:)

kolla gärna in min blogg, har skrivit ett inlägg om hur du tjänar snabba pengar :)

2012-04-19 @ 19:41:42
URL: http://jjessicalindberg.blogg.se/
Postat av: <3

4. och inte svara på mina sms. :(

2012-04-19 @ 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0