Hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar

Liver knallar på precis som vanligt - dock går tiden väldigt snabbt fast samtidigt i slow motion. Knepigt det där med hur man uppfattar tiden. Gjort prov i marknadsföring idag, gick väl helt okej men inget jag hade pluggat inför och jag lär ju inte ha fått bättre om jag hade gjort det heller då det bara bestod av 27 ord som man skulle beskriva med en mening. Efter skolan planerade jag och mamma lite mera inför valborg och sedan har jag pluggat en del. Näst intill klar med MF 16, halvt klar med MF 19 och MF 15 så det knallar på även där!

I
morgon är det sovmorgon och sedan historia. Efter skolan ska jag träffa Sandra tillsammans med Oskar och skriva rent projektrapporten för att sedan lämna in den för en slutlig rättning. Sen är egentligen hela projektet klart! Nu blir det ett avsnitt vänner innan john blund kommer och hälsar på. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0