Senaste inköpen - ännu en gång

Hemma från skottland nu - men två bikinisar och en svart vanlig t-shirt rikare. Köpte även på mig ett par nya joggingskor i onsdags innan vi åkte (de till vänster). De som är till högre köpte jag tidigare i februari tror jag men jag har inte visat upp dem för er (eller så har jag det men så har jag glömt det).

Den rosa bikinin är typ neonrosa i verkligheten så jag tror att den kommer bli helt sjukt snygg när jag blir brun i sommar. Dessutom kostade den 30kr.. Gillar Primark! Den andra bikinin är blå/rosa (mer rosa i verkligheten) och trosorna är vändbara så man kan ha blåa en dag och rosa nästa - smart! Båda delarna tillsammans kostade 80kr. Helt sjukt att jag fick två bikinisar och en t-shirt för 150kr och inte var det rea heller - sånt gillar vi!

Nu ska jag försöka att hålla i mina pengar ett tag, förutom att jag måste skaffa ny sportbh vilket inte är det billigaste om man vill hålla brösten på plats.. Så det ska jag till stan och kolla på imorgon - hoppas jag hittar någon bra! Nu blir det oth - bara två avsnitt kvar.. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0