att förstöra för sig själv är det enklaste i livet

Ge mig sommar, sol och brunbrända ben. Till dom brunbrända benen vill jag ha en snygg bikini och vita converse, sen skulle jag inte kräva så mycket mera. Kan faktiskt inte inse att det bara är 114 dagar kvar tills vi åker iväg mot varmare breddgrader och gud vad vi ska njuta! 

Istället får jag väl ta och städa rummet istället. Blev som sagt ingen städning igår, älskling kom och när jag väl kom igång så kom även systeryster och wille. Så det blev att vara trevlig istället och oj det var mycket bättre! Men nu när jag har varit borta hela dagen och gjort projektarbete och planerat mormors 80års kalas så får jag väl helt enkelt göra det nu. 

På med hög musik och dansa runt nu anna! I veckan ska jag försöka hinna med att rensa ut garderoben med.. kanske sälja några kläder för någon billig peng om någon vill ha? :) Bara att hoa till, fast lägger väl ut bilder när jag väl har gjort det. pussss

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-02-05 @ 20:46:46
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0