det finns en annan sida, det finns någonting jag aldrig ser

Sitter nu på bussen hem till värmland igen. I öronen dunkar den svenska björnstammen och oj så grymma de är! Tyckte inte alls de var bra när de började bli populära men nu jävlar. Liiiiite sur att jag är i skottland när de kommer till karlstad, men skottland är ju bra det med! Sen tror jag att jag och oskar ska ta oss en tur till örebro och se dem istället :) 

Frågan är nu om man ska plugga eller sova nu.. Ganska bra pluggtid och väääldigt bra sovtid och så kanske jag orkar hålla mig vaken längde än 22 i kväll.. haha, jag har blivit världens kvällströttaste människa, jag som gillade att vara vaken på nätterna. Fast det är bra om jag ska åka med skolan i vår. Nej tror det blir att skriva en praktikuppgift iaf, har ju inte gjort någon av dom.. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0