I'm too young to die

Dagen var helt sjukt ovärd. Första lektionen var ekonomi och just nu håller vi på med ett projekt där tillsammans med samhällskunskapen som handlar om finanskrisen 2008. Så idag såg vi en film om det insider jobs tror jag att den hette.. Två timmar med massor med siffror och namn, man tröttnade ganska direkt. Det är säkert jätteintressant, men det blev lite för mycket. Sen på eftermiddagen så hade vi estetiskverksamhet och där började vi med en ny uppgift, fast vi skulle bara planera idag. Så det var lite tråkigt det med, men men. Rolig dag? njaaaa

M
atteprovet gick helt okej igår förövrigt, iaf känns det helt okej om man tänker på hur myckte jag själv tyckte att jag kunde. Jag är väl inte nöjd egentligen, men för att inte vara så förberedd så. Gött att ha det gjort!

Nej, nu ska jag försöka sova och hoppas på att min dumma förkylning kan försvinna. pusss

Kommentarer
Postat av: molly

jag har frågestund på min blogg, ställ gärna en fråga! du får en länkning när jag svarar på frågestunden!

2012-02-18 @ 11:51:52
URL: http://mollysvedin.devote.se
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra?:)

Följas via bloglovin?

Kram!:D

2012-02-18 @ 18:22:17
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0