När man är sjuk är man mer effektiv än annars...

Nu har jag iaf varit lite duktig och sökt lite jobb. Man kan ju alltid drömma om att få ett jobb. Lite extra klirr i kassan vore ju inte helt fel.. Så jag kan känna att jag har varit liiite effektiv idag iaf. Om man ändå kunde vara det fler gånger varje dag? Får se om jag är något effektiv imorgon, frågan är om jag ens ska till skolan. Det får vi se då det, för på tisdag kan jag ju inte vara sjukt och jag vill ju bli frisk. Får se hur jag känner mig imorgon helt enkelt.

Resten av kvällen kommer nog spenderas i soffan, mår som sagt inte så bra. Kanske sätta på någon film och mysa ner mig till den. Nej, nu ska jag sluta vara inne på datorn och bli lite mera effektiv. Pusss

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :)

2012-02-22 @ 12:19:59
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0