The boys are back in town

Nu har jag varit lite effektiv. Lite skolplugg och loggboksskrivande. Insett att 40 timmar av 100 är gjorda på projektarbetet, fast fler ska det bli i helgen! Detta ska nog gå vägen om vi bara sätter oss och gör något ;) Lite jobbigt när vi är i andra delar av sverige.. Tror vi har gjort mycket mer än flera andra iaf :) UF-mässan närmar sig med stormsteg om vi ska vara realistiska.. 2 månader kvar! 

Nej nu ska jag skriva det sista i loggboken som har med praktiken att göra och sen ska jag sova. För imorgon måste jag gå upp tiiidigt för att jag har tvättat saker som jag ska ha med hem (vår tvättmaskin hemma är paj :( ). Så pusss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0