2012, it feels wrong

2012 - ett nytt år med nya möjligheter, nya utmaningar och nya erfarenheter. Bland annat så kommer jag ta studenten i år (förhoppningsvis om inte allt går åt skogen), sen ska jag komma på något att hitta på i höst när jag ska möta världen utanför gymnasietssarmar. Ska bli ett spännande år! 

Bara för att inviga 2012 så gör jag en liten lista som jag hittade, hihi. 

Årets första kyss: med Oskar

Årets första kram: med Oskar

Årets första mat jag åt: cholkad, om inte det räknas så var det väl frukosten som bestod av smörgås och oboy

Årets första ställe jag var på: mitt i stan i karlstad var jag ju på tolvslaget så måste vara det :)

Årets första godis jag åt: Mörkcholkad med citronsmak

Årets första kaka jag åt: hallongrotta

Årets första duschinte blivit någon än, blir imorgon!

Årets första sms: pappi

Årets första samtal: pappi

Årets första snöboll: la oskar på min nacke tidigare idag



Kommentarer
Postat av: ella §

jag tror att där det står sm ska det stå sms, eftersom det står samtal under :) feel like einstein

2012-01-02 @ 11:04:48
URL: http://blondita.devote.se
Postat av: Sandra

Jag tror det ska vara första sms. Inte sm;)

2012-01-02 @ 11:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0