Bara 5 dagar kvar nu!

Jag har i veckan börjat inse att våra 8 veckors praktik och 2 månader ifrån skolan börjar lida mot sitt slut. Vilket betyder att det är back to hardwork igen. Uppgifter ska göras, saker ska bestämmas och prov ska skrivas. Därför har jag tagit tummen ur aslet och ska sätta igång och skriva lite på uppgifterna som måste göras. Ska börja med att skriva loggbok (vilket vi skulle göra varje dag under praktiken - jag har skrivit noll dagar). Sen ska jag gå över till praktikuppgifterna tror jag, iaf skriva det jag själv vet. Sen får jag boka möte med per så han får förklara resten för mig!
Igår steg jag upp klockan halv 8 för att äta frukost innan vi åkte iväg till hallsberg för att träna lite. Var faktiskt väldigt gött att vara färdigtränad vid klockan 11. Sen åt vi lunch där med massa orienterare innan vi åkte hem och somnade i soffan framför sm-veckan. På kvällen myste vi framför tvn utan massor med beskymmer om skolan. Vi åt hummer och chips, mumsigt! Sen så sov vi gött efter en film.

Idag sov jag till 10 och sen blev det upp och äta frukost innan ännu mera soffsittande framför tvn. Vid 12-13 någon gång åkte vi iväg och åkte skidor. Längesen nu ju! Var sjukt gött efteråt och sen var det bara hem och äta och nu sitter jag här framför datorn med lite lätt ångest - nog bäst att sätta igång och bli lite lugn. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0