En cyberpuss till dig

Även idag lever jag! Och imorgon ska jag äntligen åka hem och träffa min älskling och mamma igen. Sjukt vad man saknar människor man är van att träffa hela tiden. Så imorgon ska jag äntligen göra det. Sen blir det hockey med oskarposkar och hans familj på lördag med. Det blir nog skojigt. 

Praktiken fortsätter iaf bra. Packar miljontals packet varje dag och skickar iväg. Börjar skaffa mig armmuskler, vilket jag aldrig har haft innan. Men att bära däck på 20kg/st eller dunkar med olja som väger 20kg ger lite resultat. Så när jag kommer tillbaka kommer jag vara sjukt biff, eller? Kommer nog inte synas ett dugg men jag kanske kommer orka mera. 

Nej men nu ska jag sova så att det blir imorgon fortare, sedan ska dagen gå fort som satan så jag får åka hem och pussas! En cyberpusss på er sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0