Finns det något mysigare än en mysig brasa?

Myser framför brasan med lite marknadsföringsuppgifter och taggar samtidigt träning som börjar om 1,5timme. Värst vad jag har kommit in i en träningsperiod nu.. bra det! Nog tränat mer nu i januari än vad jag gjorde under hela förra året, haha typ iaf ;) Ska nog försöka skaffa mig ett gymkort när jag kommer hem igen och hålla igång mina armmuskler ;) helt sjukt att det inte känns som överkokt spagetti om man trycker på mina armar längre. 

Kanske borde gå och göra mig en smörgås eller två så att jag inte hungrar ihjälp på träningen. Sen ska jag köra som fan med uppgiften nu så att den blir klar, lagom jobbig uppgift om man säger så! Lång och krävande, men skönt när den är klar. Pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det finns nog inge mysigare! :)

2012-01-30 @ 21:49:15
Postat av: Stefhanie

Åh, va mysigt med brasa :3

btw, vill du vara med i veckans blogg?

http://riewe.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-v05.html

2012-01-31 @ 11:28:05
URL: http://riewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0