För det är bögarnas fel, ja det är bögarnas fel

Nu är jag på plats i örebro stad. Imorgon väntas första dagen praktik, vilket betyder att det bara är 18 dagar praktik kvar någonsin i gymnasiet. Lite pirrigt men samtidigt roligt. Har ingen blekaste aning om hur det kommer blir och vilka jag kommer jobba med. Det får jag veta imorgon helt enkelt! 

Nej men nu måste jag sova för det blir upp tidigt imorgon! Egentligen skulle jag ha börjat 7.. fast pappa var snäll och flirtade med chefen så jag får börja 8 varje dag istället :D Sen arbetar jag till 16, fast pappa jobbar ju till 17, så jag får gå upp till honom och arbeta på riktigt i en timme varje dag. Sen blir det hemåt, förhoppningsvis. Imorgon ska vi dessutom åka till krisinehamn för att springa kylklampen direkt efter jobbet. Fiiint. Men nu måste jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0