Man saknar det man inte har

Färdig tränad och trött. Tror jag ska börja skriva träningsdagbok igen så att jag har koll på hur mycket (lite) jag tränar. Fast än så länge i år har jag nog tränat mer än vad jag gjorde på hela hösten iaf! Fast i våras var jag bra, minns att jag körde typ 20 pass på 15 dagar eller nåt en period.. Dags att det kommer tillbaka!

Helgen var iaf helt underbar! Äntligen fick jag träffa oskarposkar igen, att inte träffa honom på två veckor är jobbigt! När man annars är van att träffa varandra varje dag. Så det var mysigt. Blev mys på fredagen framför tvn, jag somnade.. Lördagen spenderades först i en gympasal, jag kollade på när oskar och lite annat folk från tyr tränade innebandy. Sedan åkte vi och åt på restaurang med oskars familj och avslutade med att gå på hockey. Tråkigt att de förlorade bara.. Söndagen var mest slapp. Bra helg!

Idag gjorde jag 28 praktikdagen av 37. Bara 9 dagar kvar nu då! Ska bli gött att sluta praktiken känner jag, jag är faktiskt nästan sugen på att plugga igen. Nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0