nåja, vad är väl en bal på slottet...

Sitter och letar balklänning just nu. Har bestämt mig för att gå igenom alla 1900 klänningar som finns på sidan där jag ska beställa ifrån. Sedan lägger jag till de jag kan tänka mig i mina favoriter och sen har jag bara dem att bestämma emellan och då är det bara för mig att göra det! Sen kommer nästa problem - FÄRG. Jag är nog ganska säker på att jag vill ha rosa av något slag.. fast aprikos är ju fint det med.. Får nog bli så att jag och mamma får gå och prova färger när jag kommer hem till karlstad igen om en vecka och en halv. Sen ska jag beställa! Det tag ju ändå nästan en månad innan jag får den och då är det helt plötsligt mars och då är det nästan studenten ju ;) haha

Så nu ska jag leta klänning! 216 klänningar är utkollade redan och 4st är inlagda i favoriter.. kan nog bli en del klänningar att välja emellan sen! Pusss på er :)


Kommentarer
Postat av: anna

Hej, vilken fin blogg du har, vill du göra ett länkbyte med mig? Kika in och komentera :)

2012-01-25 @ 18:03:13
URL: http://annahurinsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0