Sagan om den flygsugna iPhonen

Glömde berätta för er att min iphone tog en flygtur idag utan att jag visste om det. Dum telefon! Det började iaf med att jag och pappa skulle cykla till jobbet (helena hade bilen). Jag kom på precis innan att det nog inte var så smart att ha telefonen i arbetsbyxorna (man kan inte böja höften helt då). Så jag stoppade mobilen i jackfickan och cyklade iväg. När vi sedan kom fram till jobbet (15-20min senare), upptäckte jag att mobilen var borta - panik! 

Jag fick då gå in och berätta för Sören (min handledare) att jag skulle cykla tillbaka och leta. Så det var bara att trampa iväg igen. När jag hade cyklat 1km ungefär hittade jag mobilen i ett dike! Precis vid universitetet, men från den sidan inte så många går förbi. Tur som sjutton hade jag att den låg kvar där i diket! Bara några bucklor på skalet och lite färg som fattas, men mobilen var hel! Så nu ska jag hålla hårt i mobilen i fortsättningen och jag ska lära mig att stänga jackfickorna! Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha fan vilken tur du har då! Skärmar har spruckit för mindre:) Gött )

2012-01-24 @ 22:52:59
Postat av: P

Gud vilken tur du har! :D

2012-01-30 @ 17:48:38
URL: http://taggibaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0