Finanskrisen - en finansiell tsunami

Ja igår satt jag och pluggade halv 11 en fredagskväll, nu sitter jag på lördagskvällen och pluggar med.. Vart är välden påväg? Nej, har ett stort arbete om finanskrisen som ska vara klart snart, så det är ju bra att jobba lite på det med. Faktiskt kommit igång lite nu och känner att jag är liiite närmare målet. Det är väldigt intressant när man förstår, men det är svårt att veta i vilken ände man ska börja och så. Lika bra att fortsätta när jag har kommit in i ett bra tempo. puss på er

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Okej, det låter roligt! :) Lycka till på tävligen då då! :)

Kram Frida

2012-03-03 @ 19:56:24
URL: http://friidaas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0